13. tammikuuta 2012

Tilannekatsausta vaihteeksi

Olen viettänyt tässä viimeisen puolivuotta todellisena taivaanrannanmaalarina. Kulkenut kahden kaupungin väliä, opiskellut avoimessa yliopistossa luovaa kirjoittamista ja vain ollut. Olen kuitenkin koko ajan ollut kahden erilaisen tilanteen välillä. On ollut se entinen, rauhallinen asuminen poikaystäväni kanssa ja on ollut opiskelua toisella paikkakunnalla. En ole kuitenkaan kunnolla kummassakaan.

Olen yhä enenevissä määrin viettänyt aikaani poikaystävän asunnolla oman sijaisasuntoni sijaan. Minä vain kulutan päiviäni täällä, odottaen, että jokin pakottava syy vetää minut takaisin Turkuun. Opintoja on säälittävän vähän, tänä vuonna peräti viiden viikon ajan kahtena iltana viikossa. Ja sitten? Jaa'a.

Yhteishaku tulee taas maaliskuussa, joten siinä on hetkellisesti taas tekemistä. Laskeskelin, että tähän mennessä ilmoitettuja materiaaleja minun tulisi löytää kirjastosta viisi kirjaa. Ja Turun yliopistohan ilmoittaa vasta yhteishaun alettua, heh hee.

Tämä oli lähinnä tällainen "minä olen hengissä" merkintä. "Minä olen hengissä ja niin hemmetin tylsistynyt, ettei minulla ole mitään kerrottavaa." Pari biisiä piristämään päivää!


Kids by MGMT


Eyes wide open by Gotye

Ei kommentteja: